dele zakhmi
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dele zakhmi و آدرس sara7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین ،
فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارم ها ،
هرگز تبرئه ای نیست
آنکه را که را چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد …



نظرات شما عزیزان:

p
ساعت20:26---13 آبان 1391
بزرگ شی موفق خواهی بود


وروجک
ساعت22:15---26 مهر 1391
در کودکی از تکلیف میترسیدیم و اکنون از بلاتکلیفی
کتاب زندگی چاپ دوم ندارد ، پس تا میشود عاشقانه زندگی کنیم

تقدیم عزیزی مثل تو


شــيــــ احسان ـطون
ساعت20:56---8 شهريور 1391
سلام سارا
آره خيانت از كشتنم بدتره
وبت خوشگله!مطالب توش خوشگل تر


mahsa
ساعت22:06---23 تير 1391
سلام.
وبلاگ قشنگی داری.
من شما رو لینک کردم...
شما هم اگه خواستید منو با اسم wet love لینک کنید...
ممنون


میثم
ساعت17:17---23 تير 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

zahra
ساعت16:27---21 تير 1391
salam azizam webe jalebi dari b manam sar bezanni khosh hal misham .پاسخ:mamnon ke sar zadi bazam pish ma biya

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 21 تير 1398برچسب:, ] [ 15:25 ] [ sara ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره ه ه ه ه ه
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 241
بازدید کل : 5108
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1



کدهای جاوا اسکریپت
Up Page